بررسی دوربین آکیتان akb39f33

بررسی تخصصی دوربین مداربسته Akitan مدل AK-BM39F33 | اگر هزینه و تصویر برای شما مهم است، این بهترین انتخاب شما خواهد بود.

  • بدنه فلزی در کنار مادون قرمز 30 متری هوشمند!!!

دوربین AK-BM39F33 برند Akitan جزو پرفروش ترین دوربین های مداربسته بازار می باشد که دارای قابلیت 4 کاره می باشد، بصورتی که شما میتوانید از این دوربین بعنوان دوربین AHD ، HDCVI ، HDTVI یا آنالوگ استفاده کنید

کیفیت تصویر در این دوربین، 1080P یا 2 مگاپیکسل می باشد که در کنار سنسور و پردازنده F33 از نوع فول هان ( FullHan) میتوانید تصاویری بسیار عالی از محیط را داشته باشید.

طبق تست و نصب های انجام شده توسط نصابان عزیز، تصویر این دوربین در حد عالی و قابل قبول می باشد.

منو دوربین، از نوع UTC می باشد، یعنی شما می بتوانید از طریق دستگاه، دوربین را تنظیم کنید و دیگر نیازی به حضور در کنار دوربین، پس از نصب نمی باشد.

بدنه دوربین ، ضد آب بوده و دارای استاندارد IP66 می باشد.

بررسی تخصصی دوربین مداربسته Akitan مدل AK-BM39F33

مادون قرمز در این دوربین قابلیت دید در تاریکی مطلق را دارد، با استفاده از مادن قرمزهای 30 متری، محیط تاریک را به صورت عالی میتواند روشن و تصویر برداری کند

لنز دوربین ، 3/6میلیمتر می باشد که میتواند محیط مناسبی و قابل قبولی را پوشش دهد، مهمترین بخش لنز دوربین ، 3 مگاپیکسل بودن آن می باشد که این یک مزیت عالی برای این دوربین می باشد.

به همراه دوربین، پایه مخصوص نیز ارائه میشود و دیگر نیاز به تهیه پایه نمی باشد.

گارانتی طلایی این محصول ، جزو بهترین های بازار بوده و میتوانید با خیال راحت، آن را نصب یا به مشتریان خود عرضه و پیشنهاد دهید.