دوربین مداربسته

KI-322FH یک دوربین تحت شبکه بولت از سری سوپر اکونومی دوربین های شرکت کی دی تی است .

ساده ترین و اقتصادی ترین دوربین کی دی تی که علارقم سادگی همچنان مجهز به سیستم دید درشب هوشمند با قابلیت تغییر شدت مادون قرمز نسبت به فاصله اجسام ، کیفیت تصویر مطلوب با ۷ قابلیت هوشمند سازی که در گران قیمت ترین دوربین های شبکه برندهای دیگر نیز نمیتوان یافت ، دارای POE و پشتیبانی از فرمت تصویری H.265+ می باشد.

بدنه ی این دوربین ABS است و پایه آن نیز از آلومینوم دایکاست شده تشکیل شده است وهمانند تمامی دوربین های کی دی تی از پروتکل های Onvif,RTSP جهت اتصال به تمام دستگاه های رایج در بازار پشتیبانی میکند.

این مدل با بهره مندی از استاندارد IP66 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است ولیکن با توجه به جنس بدنه توصیه می گردد در محل های فوق گرم از آن استفاده نگردد علارقم اینکه این مورد در سایر برندها با توجه به کاهش بهای مصرف کننده رعایت نمی شود و بسیار متداول است و البته کی دی تی نیز دوسال ضمانت بی قید و شرط خود را برای این مدل در هر شرایط آب و هوایی تضمین می کند .

جالب است که استفاده از کیس های ABS در دوربین های مداربسته بسیار رایج شده است ولیکن کی دی تی به جز این مدل در هیچ محصولی از کیس های پلاستیکی استفاده نمی کند و کماکان از آلومینیوم خالص بهره می گیرد .
این دوربین از سنسور های شرکت Omnivision بهره می برد و ماندگاری کیفیت تصاویر آن نیز تضمین می گردد.
قابلیت دید در شب IR این دوربین باعث میشود که تصاویر تا برد ۲۵m در شب نمایش داده شوند و حداقل نور مورد نیاز برای نمایش تصاویر در این دوربین ۰/۰۱ LUX است.
فاصله ی کانونی لنز ۳٫۶ KI-322FH میلیمتری و رزولیشن آن (۱۹۲۰*۱۰۸۰) ۲MP است.
از دیگر امکانات این دوربین میتوان به دارا بودن ۷ Smart function (عبور از خط -تشخیص حرکت سریع افراد -گم شدن اشیاء-اضافه شدن اشیاء-فنس مجازی-تشخیص حرکت و پوشاندن تصاویر)قابلیت DWDR , Defog
HLC ( High light compesetion) ,BLC(Back light compesetion) اشاره کرد.
گارانتی۲ساله بدون قید وشرط کی دی تی شامل آب خوردگی ،شکستگی ،ضربه دیدگی،خسارت ناشی از صاعقه،زنگ
زدگی،نوسانات برق و سایر اتفاقات و صدمات و همچنین سریعترین خدمات پس از فروش از نکات حائز اهمیت محصول می باشد .

قابلیت های هوشمند

عبور از خط / فنس مجازی / تشخیص حرکت / گم شدن اشیا / اضافه شدن اشیا / تشخیص حرکت سریع افراد / پوشاندن تصاویرعبور از خط / فنس مجازی / تشخیص حرکت / گم شدن اشیا / اضافه شدن اشیا / تشخیص حرکت سریع افراد / پوشاندن تصاویر

سایر برتری ها

بدنه ضد آب و گرد و غبار با درجه IP66 / سرور انتقال تصویر در پارس آنلاین / ,پشتیبانی از H.265PLUS / H.264PLUS / پشتیبانی از ONVIF ورژن ۲٫۶ / قابلیت دید در شب هوشمند