کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار VideoCAD – طراحی سیستم دوربین مداربسته Learn VideoCad

از 0 رای
  • شناسه محصول: نامعلوم
لطفا روش خرید را مطاله نمایید
  • نوع کتاب:الکترونیکی
  • رده یادگیری:حرفه ای
  • کاربرد:حرفه ای
پس از خرید و پرداخت وجه، وارد بخش حساب کاربری شده و سپس به بخش دانلود ها رفته و فایل کتاب را دانلود نمایید.
ناموجود

نقد و بررسی تخصصی کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار VideoCAD – طراحی سیستم دوربین مداربسته

روش خرید:

– جهت خرید این کتاب، ابتدا آن را به سبد خرید اضافه نموده و پس از تکمیل و ثبت سفارش، مبلغ را به شماره کارت (( 6037998141701200  – بانک ملی  – بنام سید امیر اسماعیلی )) واریز نموده و پس از آن نام کاربری یا ایمیل به همراه شماره پیگیری واریز وجه را به شماره تماس 09120296672 ارسال نمایید.
– پس از تایید حسابداری، در سریعترین زمان ممکن ،امکان دانلود کتاب از طریق پنل، بخش دانلودها ، ممکن خواهد بود.

توضیحات:

نرم‌افزار VideoCad در ورژن های متفاوتی عرضه می شود، بدلیل بالا بودن قیمت نرم افزار با قفل سخت افزاری یا نرم افزاری آن، برخی مواقع تهیه آن مقرون به صرفه نمی باشد.

از طرفی این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای موجود بازار در زمینه دوربین مداربسته می باشد که به وسیله آن نیز می توانید به آموزش دوربین مداربسته نیز بپردازید. ولی همانطور که گفته شد نرم افزار با کد فعالسازی به فروش می رود و در ورژن محدود و مدت دار آن، امکان تعیین زاویه دید لنز و دیگر موارد اساسی وجود ندارد، ولی طی بررسی های متفاوتی که سایت ipmcctv انجام داد، نرم افزار starter آن، محدودهایی فوق را نداشته ولی امکانات کمی نسبت به ورژن کامل آن دارد، ولی در کل توانایی انجام و نقشه کشی سیستم را دارا می باشد و عزیزان بدون هیچ مشکلی می توانند آن را نصب و از آن بهره‌مند گردند. در صورتی که نرم افزار پس از چند روز استفاده با خطای سریال نرم‌افزار مواجه شد، نسبت به نصب دوباره آن اقدام نمایید. اگر پس از نصب باز با خطای وارد کردن سریال نرم‌افزار روبرو شدید، نسبت به نصب مجدد ویندوز اقدام نمایید.

سایت ipmcctv برای اولین بار در ایران ، آموزش این نرم افزار را تهیه نمود تا همکاران عزیز و فعالان این حرفه ، یک قدم به سوی اجرای بدون نقص و کاملا مطمئن برداشته و همیشه پروژه های خوب و موفقی را راه اندازی نمایند.

از تمامی خوانندگان عزیز پیشاپیش از بابت نقص های موجود ، عذرخواهی نموده و از پیشنهادات عزیزان در هر چه بهتر شدن این کتاب و دیگر کتابهای الکترونیکی تهیه شده توسط این سایت ، استقبال می نماییم…

مشخصات فنی کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار VideoCAD – طراحی سیستم دوربین مداربسته

    • محصول

      کتاب الکترونیکی

    مشخصات
  • نوع کتاب الکترونیکی
  • مشخصات تصاویر آموزشی: داردتعداد صفحات: 29 صفحهدر صورت خرید بدون واترمارک ، کتاب الکترونیکی با قابلیت پرینت و همچنین بدون داشتن مارک پس زمینه ارائه میشودکاربرد: عملی – حرفه ایمثال عملی: دارد
  • نوع آموزش:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • ارزش خرید در برابر قیمت:
شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن نظر جدید

پرسش ها

درباره این کالا چه پرسشی دارید؟

100/0