شرکت Seagate در بازار تولید وعرضه دستگاه های ذخیره سازی نقش بسیار مهمی دارد و این برند به تازگی هارد دیسکی تحت عنوان Surveillance به بازار ارائه کرده است که نیاز کاربران را به یک هارد دیسک با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت از لحاظ ضبط تصاویر دوربین مداربسته برآورده کرده است. این هارد دیسک از ظرفیت های ۱ تا ۶ ترابایت تولید شده، رابط انتقال اطلاعات SATA III  است و طبق اعلام سایت Seagate این هارد دیسک می تواند ۴۸۰ ساعت ویدئوی با کیفیت HD ذخیره نماید و از ویژگی های این هارد دیسک می توان به قابلیت ۷*۲۴ اشاره کرد که این قابلیت بیانگر توان بالای این محصول در ضبط طولانی مدت و بدون توقف با کارکرد۲۴ ساعت هفت روز هفته می باشد. این هارد دارای ۶۴ مگ بافر جهت افزایش  سرعت انتقال تصاویر دریافتی از دستگاه ضبط دوربین مداربسته به هارد دیسک می باشد.

سیستم آماده به کار سریع در این هارد تعبیه شده است که مخصوص دوربین مداربسته های دارای قابلیت Motion Detection می باشد وعملکرد این قابلیت به این صورت است که اگر دوربین مداربسته در حالت Motion Detection تنظیم شده باشد هارد دیسک بلافاصله پس از دریافت دستور ضبط از حالت Standby خارج شده و ضبط تصاویر را شروع می کند و در صورت عدم دریافت تصویر هارد دیسک به حالت Standby بر می گردد.

سنسوری  تحت نام Rational Vibration یا به اختصار RV در این هارد دیسک استفاده شده است که میزان نویز به وجود آمده تا لرزش هد دستگاه به پایین ترین میزان ممکن برساند که هارد دیسک با کمترین لرزش و ارتعاش در شرایط ضبط قرار گیرد. در ساخت این هارد دیسک، هد هارد دیسک با دقت بسیار بالایی طراحی شده است و به لطف فناوری AcuTrac در شرایط شوک مکانیکی و مغناطیسی، سرعت انتقال اطلاعات پایین نیاید و هیچ فریمی از تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته از دست نرود.


قیمت روزانه هارد مخصوص دوربین مداربسته