دوربین مداربسته

برای قدردانی از خرید ها و بازدیدهای شما عزیزان، سامانه کیف پول مجازی ipmkala بر روی سایت ، جهت حمایت از شما عزیزان راه اندازی شد.

با استفاده از طرح های تشویقی، شما قادر هستید به ازای هر فعالیت در سایت، هدیه نقدی دریافت کنید که این هدیه نقدی، در کیف پول مجازی شما در سایت ، شارژ می شود و شما میتوانید در زمان خرید از محصولات سایت، از آن استفاده نمایید.

لیست هدایای کیف پول ipmkala

 

۱-خرید آنلاین: (بازگشت مبلغی از وجه به عنوان هدیه)

در صورت خرید آنلاین از سایت، علاوه بر تخفیفات ویژه سایت، هدیه نقدی شارژ کیف پول، از ما دریافت نمایید. این هدیه برای خرید هایی که پرداخت آن تکمیل شده و کالا توسط خریدار تحویل گرفته شده است، پس از چند روز در کیف پول شما ثبت خواهد شد.

اگر هنوز خرید خود را تکمیل نکرده اید، همین حالا اقدام کنید و از این شرایط ویژه بهره مند شوید.

 

 

۲-عضویت در سایت:

در صورت عضویت در سایت، هدیه نقدی شارژ کیف پول مجازی را دریافت خواهید کرد. این هدیه فقط یکبار و برای عضویت در سایت اعمال خواهد شد.

اگر هنوز عضو سایت نیستید ، همین حالا عضو شوید از این هدیه بهره مند شوید.

 

۳- ورود روزانه به سایت:

برای قدردانی از بازدید شما عزیزان از سایت، هدایای شارژ کیف پول مجازی در نظر گرفته شده است که در هر بار ورود روزانه به سایت، در کیف پول مجازی شما اعمال خواهد شد. 

**برای اعمال و دریافت هدیه نقدی روزانه، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

۴- نظر دهی و بررسی هر محصول:  ( بدون محدودیت ثبت نظر )

شما به ازای ثبت نظر و یا بررسی تخصصی در مورد هر یک از محصولات سایت، در صورت تایید از طرف تیم فنی ipmcctv، هدیه نقدی در کیف پول شما شارژ خواهد شد. با ثبت نظرات بیشتر و سازنده، هدایای بیشتری را میتوانید دریافت نماید و در زمان خرید از سایت استفاده نمایید.

 

  • نکته قابل توجه در مورد ثبت نظر در مورد محصولات، نامحدود بودن ثبت نظر می باشد
  • نظرات و بررسی های محصولات ثبت شده، پس از بررسی و تایید محتوای فنی آن ، منتشر خواهد شد

 

همین حالا عضو شوید و با بازدید ، ارائه نظرات سازنده و حرفه ای خود در مورد محصولات سایت ، از ما هدیه نقدی شارژ کیف پول ، دریافت نمایید.