در صورتی که تصویر دوربین های مداربسته قابل مشاهده نبود, ممکن است کابل شبکه یا برق قطع باشد یا دوربین مورد نظر خراب باشد. برای چک کردن موارد فوق سعی کنید با چک کردن IR دوربین یا با استفاده از ولت متر از وصل بودن برق دوربین اطمینان پیدا کنید.

در صورت وصل بودن برق به دوربین مداربسته ممکن است اتصالات کابل شبکه مشکل داشته باشد یا کابل مورد نظر در جایی قطعی داشته باشد. سعی کنید به دقت مسیر کابل مورد نظر را بررسی کنید و مشکل را رفع کنید.

البته می توانید از تستر شبکه برای اطمینان از عدم وجود مشکل در کابل و اتصالات استفاده نمایید و همچنین چراغ مربوط به هر کابل را بررسی نمایید.

در صورت داشتن تصویر ، دوربین ها را با توجه به نیاز مشتری و در نظر گرفتن منابع نور و وجود مشکل ضد نور احتمالی به دقت تنظیم نمایید. توصیه می شود اینکار در طول روز انجام شود.

پس از تنظیم تمامی دوربین های مداربسته نوبت به نصب هارد دیسک در دستگاه NVR می رسد. اینکار بسیار ساده است برای شروع پیچ قاب دستکاه ان وی آر را باز کرده و قاب روی آن را بردارید.

سپس هارد دیسک را به کابل SATA و برق موجود در دستگاه وصل کنید. در صورت وصل نبودن طرف دیگر به مادربرد دستکاه آن را هم به دستگاه وصل کنید. پس از استقرار و نصب هارد قاب دستگاه را می بندیم.

دستگاه NVR را روشن کرده و هارد دیسک را فرمت می کنیم. از تنظیمات دستگاه تنظیمات نور, تصویر و زمان بندی ضبط را انجام می دهیم.

پس از پایان کار تصاویر را به مشتری خود تحویل می دهیم.

منبع: Nezarati.ir


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]