ipmkala

برد مادون قرمز 150 متری و قدرت زوم اپتیکال 4 برابری کافیست تا دوربین چرخشی داهوا SD5A445XA-HNR را به یک محصول قدرتمند تبدیل کند. اما ویژگی های هوشمندی مانند ردیابی اتوماتیک و محافظت پیرامونی و یادگیری عمیق، به ما می گوید این همه ماجرا نیست!. قابلیت پشتیبانی از PoE و استاندارد حفاظتی IP67,IK10 جایی برای نقد و انتقاد نمی گذارد. با ما همراه شوید تا تمام ویژگی های دوربین خوش ساخت داهوا SD5A445XA-HNR را ببینید….

 

دوربین چرخشی داهوا SD5A445XA-HNR بدلیل داشتن زوم اپتیکال 45 برابری قدرتی بسیار زیاد در نظارت تصویری به شما می دهد و هر سوژه ای با هر سایزی را در هر فاصله ای به خوبی می توانید تحت نظر داشته باشید. این قابلیت مختص مکانهای بزرگی مانند محوطه پتروشیمی ها و فروشگاه های بسیار بزرگ و فرودگاه ها و ترمینال های بین المللی می باشد.

 

 

 

حفاظت محیطی

به طور خودکار آلارم های کاذب ناشی از حیوانات، خش خش برگ ها، نورهای روشن و غیره را فیلتر کنید. سیستم را قادر می سازد تا تشخیص ثانویه را برای اهداف انجام دهد و دقت هشدار را بهبود بخشد.

 

تکنولوژی Starlight

برای کاربردهای چالش برانگیز در نور کم، فناوری Starlight Ultra-low Light Dahua بهترین حساسیت به نور را در کلاس خود ارائه می دهد و جزئیات رنگ را در نور کم تا 0.005 لوکس ثبت می کند. این دوربین از مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوری برای متعادل کردن نور در سراسر صحنه استفاده می‌کند و در نتیجه تصاویری واضح در محیط‌های تاریک ایجاد می‌کند.

 

فناوری الگوریتم تمرکز پیش بینی (PFA)

فناوری PFA روش‌های جدیدی را برای قضاوت برای اطمینان از دقت و پیش‌بینی جهت تنظیم فاصله سوژه معرفی کرده است. نتیجه مجموعه ای از الگوریتم های فوکوس پیشرفته است. PFA وضوح تصویر را در طول فرآیند زوم تضمین می کند و زمان فوکوس را کوتاه می کند. تحقق فناوری PFA به طور قابل ملاحظه ای تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ارزش محصول را افزایش می دهد.

ردیابی خودکار

این ویژگی حرکات حرکت / شیب / زوم دوربین را برای ردیابی خودکار یک شی در حال حرکت و نگه داشتن آن در صحنه کنترل می کند. عمل ردیابی می تواند به صورت دستی یا خودکار توسط قوانین تعریف شده آغاز شود. هنگامی که یک قانون راه اندازی شد، دوربین می تواند بزرگنمایی کند و هدف تعریف شده را به طور خودکار ردیابی کند.

 

تشخیص حرکت هوشمند

(SMD) PLUS داهوا SMD PLUS با الگوریتم یادگیری عمیق، هشدار تشخیص حرکتی که توسط هدف غیرمرتبط ایجاد می‌شود را فیلتر می‌کند و انسان و وسیله نقلیه را به طور موثر تشخیص می‌دهد و هنگام نفوذ انسان و وسیله نقلیه، هشدار ارسال می‌کند.

 

 

استاندارد IP67 و IK10

به شما اطمینان می دهد که به این راحتی ها جلوی مزاحمان و شرایط جوی بد، سر خم نمی کند. شما به راحتی و با اعتماد بالا می توانید هر جایی که به این دوربین نیاز دارید، آن را نصب و استفاده کنید. دوربین داهوا SD5A445XA-HNR با تغییر طراحی و پیشرفته شدن طراحی بدنه خود توانسته هر دوی این گواهینامه ها را دریافت کند.

 

کلام آخر درباره SD5A445XA-HNR

امکانات هوشمندی  مانند ردیابی هوشمند و یادگیری عمیق برای بهتر شدن روند نظارت توسط دوربین مداربسته، کار را برای اپراتورها بسیار دقیق و راحت تر از گذشته می کند. شما می توانید قیمت و مشخصات فنی این محصول را در صفحه محصول مشاهده و یا با رفتن به صفحه محصولات داهوا، دیگر ساخته های این شرکت معتبر را ببینید