دوربین مداربسته
دوربین مداربسته HAC-HDW1200EP داهوا، یک دوربین مداربسته HDCVI دام است. این محصول با حسگر پیشرفته تصویر 1/2.7 اینچی CMOS تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل ارائه می کند.
فاصله کانونی 3.6 میلیمتری این محصول زاویه دید حدودا 89.9 درجه ای را فراهم می کند. بنابراین، بهتر است دوربین در ارتفاع حداقل 2.5 تا 3 متری از زمین نصب شود تا اشراف خوبی به محیط داشته باشد.

دوربین مداربسته HAC-HDW1200EP داهوا داهوا دارای جنس بدنه فلزی و استاندارد IP67 است. بنابراین مقاومت این دوربین مدار بسته در برابر آب و گرد و خاک بالا بوده و می توان از آن در فضاهای باز و شرایط جوی مختلف، استفاده کرد.

محدوده تحت پوشش دید در شب این دوربین مداربسته داهوا حدودا 50 متر است. همچنین، تکنولوژی SMART IR در این مدل باعث شده است تا سفیدی تصویر در فاصله ی نزدیک به حداقل برسد. سرعت شاتر در این مدل از 1/5 تا 1/100000 بر ثانیه است. همچنین، Dahua امکان تنظیم سرعت شاتر را در فضاهای با حرکات سریع فراهم کرده است. تا تصاویر با دقت بیشتری در این فضاها حاصل شوند.

دوربین مداربسته HAC-HDW1200EP داهوا، می تواند در حداقل نور محیط تصاویر را با کیفیت رنگی ارائه کند. برای این منظور نور 0.02 لوکس کافی است. اما، اگر میزان روشنایی به صفر برسد فیلتر مادون قرمز و حالت دید در شب و تصاویر را به صورت سیاه و سفید ذخیره می شوند.

دوربین مداربسته HAC-HDW1200EP داهوا، می تواند تصاویر 2 مگاپیکسلی را با سرعت 25 و 30 فریم بر ثانیه فشرده و ذخیره نماید. این فشرده سازی از هر دو نوع MPEG4/H.264 است. و این اطمینان را می دهد که کیفیت تصویر ایده آل خواهد بود.

 

برخی دیگر از مشخصات فنی HAC-HDW1200EP داهوا

  • BLC: مکانیزم بهبود تصویر در شرایط ضد نور
  • ICR: فیلتر حذف کننده موج مادون قرمز در برابر حسگر تصویر
  • AGC: مکانیزم کنترل خودکار نور دریافتی
  • AWB: مکانیزم تعدیل خودکار نور سفید
  • HLC: بهبود کیفیت تصویر در محیط­ های با نور بسیار شدید
  • 2DNR: کاهش دهنده نویز دیجیتال
  • منوی OSD و قابلیت تبدیل HD و SD