نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا ۱۵ واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از ۱۸۰ و ۲۵۰ کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منبع:‌ door-co


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]