دوربین مداربسته

ترمینال‌های موجود بر روی دستگاه تلفن کننده:

  1. ترمینال ورودی TEL: این ترمینال جهت اتصال خط تلفن شهری به دستگاه تلفن کننده پیش بینی شده است.
  2. ترمینال ورودی تحریک SIN: این ترمینال که دارای دو ورودی “+” و  “-” می‌باشد جهت تحریک دستگاه به کار می‌رود که باید ترمینال “+” را به ترمینال مثبت قسمت SIR دستگاه دزدگیر اماکن وصل و ترمینال “–” را به ترمینال منفی قسمت SIR دستگاه دزدگیر وصل کنید.
  3. ترمینال تغذیه ۱۲ ولت (+  و  –): ورودی “+” این ترمینال را به خروجی مثبت ترمینال باتری دزدگیر اماکن وصل و نیز ورودی ” –” را به خروجی ترمینال منفی باتری دستگاه دزدگیر وصل می‌کنید.

 

نحوه برنامه‌ریزی سیستم تلفن کننده کلاسیک :

  1. وارد نمودن شماره تلفن به حافظه دستگاه: ابتدا دکمه “MEM” را وارد کنید سپس شماره حافظه مورد نظر خود را (از بین عدد ۱ تا ۱۲ ) وارد کرده، دکمه “ENTER” را بزنید. سپس شماره مورد نظر خود را تا سقف ۱۱ رقم وارد کنید و در انتها دکمه “ENTERR” را فشار دهید.
  2. جهت مشاهده شماره تلفن در دستگاه: ابتدا دکمه “MEM” را وارد کنید سپس دکمه “CHECK” را بزنید، با فشار مجدد دکمه “CHECK” حافظه بعدی دیده می‌شود.
  3. جهت تست شماره گیری: ابتدا دکمه “MEM” را وارد کنید سپس شماره حافظه مورد نظر خود را وارد کنید، در انتها دکمه “MESSAGE” را وارد کنید که در نتیجه‌ دستگاه اقدام به شماره گیری و پخش پیام می‌کند.
  4. جهت پاک کردن حافظه: ابتدا دکمه “MEM” وارد کرده سپس شماره حافظه مورد نظر را وارد می‌کنید و در انتها ۲ بار دکمه “ENTER” را وارد می‌کنید.
  5. جهت ضبط پیام: ابتدا دکمه “MESSAGE” را وارد، سپس دکمه “ENTER” را وارد می‌کنید، در این لحظه شما ۲۰ ثانیه فرصت دارید تا پیام خود را ضبط کنید و در آخر پیام دکمه “ENTER” را وارد کنید تا پیام شما در حافظه دستگاه ثبت شود.
  6. جهت پخش پیام: ابتدا دکمه “MESSAGE” را وارد کرده سپس دکمه “CHECK” را وارد کنید، در این لحظه پخش پیام آغاز می‌شود.

منبع: سایت حفاظت و امنیت