شرکت ویدئوتک در سال ۱۹۸۶ میلادی در کشور ایتالیا تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید کاور و محافظ دوربین مداربسته و لوازم جانبی سیستم مداربسته فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۲ اولین زیر مجموعه دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ خود را در کشور فرانسه با ۵۰ کارمند تاسیس کرد ، در سال ۲۰۰۰ این شرکت دو شعبه دیگر را در هنگ کنگ و آمریکا راه اندازی کرد.

این شرکت رنج وسیعی از محصولات جانبی نظارتی را تولید می کند که از جمله آنها می توان به محصولاتی مانند : محفظه و کاور دوربین مداربسته PTZ ، کاور دوربین مداربسته بولت ، کاور دوربین مداربسته صنعتی ، کاور ضد ضربه دوربین مداربسته ، کاور دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ ، کاور هیتر دار دوربین مداربسته ، موتور و پایه چرخان دوربین مداربسته ، انواع پایه ، کیبورد کنترل ، دستگاه تقویت سیگنال سیستم مداربسته ، کاور ضد انفجار و … اشاره کرد.

محصولات جانبی و کاور دوربین مداربسته Videotec از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و از با کیفیت ترین محصولات جانبی سیستم مداربسته در دنیا به حساب می آیند. محصولات این شرکت دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند.

شرکت Videotec در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگی می باشد و محصولات خود را در کشورهای مختلف جهان صادر می نماید.

رنج قیمت محصولات نظارت تصویری Videotec

محصولات نظارتی Videotec و لوازم جانبی آن در رنج محصولات رده بالا بازار قرار دارد. لوازم جانبی این شرکت نسبت به کاورهای متفرقه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طول عمر بالاتری نسبت به سایر کاورها و محفظه های موجود در بازار دارد. در صورتی که تمایل به خرید لوازم جانبی با کیفیت بالا دارید و از نظر اختلاف هزینه این لوازم جانبی با سایر برندها مشکلی ندارید ، محصولات نظارتی این شرکت می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد.

پیشنهاد می شود تا آنجا که ممکن است و بودجه شما اجازه می دهد از خرید محصولات نظارتی بی اسم و نشان و متفرقه خودداری کنید. محصولات نظارتی متفرقه موجود در بازار معمولا دارای طول عمر پایینی می باشند و شما را دچار مشکلات و هزینه های نگهداری بعد از خرید می نمایند.

محصولات نظارتی ویدئوتک ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور ایتالیا قرار دارد. محصولات این شرکت در ایران توسط شرکت ها و فروشگاه های محصولات نظارتی قابل تهیه می باشند.

به دلیل وجود محصولات تقلبی در بازار پیشنهاد می شود محصولات نظارتی و لوازم جانبی دوربین مدار بسته آن را فقط از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات و هزینه های جانبی بعد از خرید نشوید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]