وقتی اسم دوربین پلاک خوان به میان می آید، ذهنمان به این مشغول میشود که باید هزینه ای بیشتر از یک میلیون تومان برای داشتن چنین دوربینی در نظر بگیریم، البته تقصیری هم ندارید، دوربین های تغییر نام یافته چینی در بازار ایران به قدری سردرگمی ایجاد کرده اند که این جو در بازار ایجاد شده که دوربین پلاک خوان، یعنی دوربین منحصر بفرد، دوربین گران، دوربین مافوق تکنولوژی!!

در صورتی که با هزینه های پایین هم میتوان چنین کارهایی انجام داد. بله، دوربین IRLAB تایوان تنها برند بازار می باشد که با هزینه پایین ، شما دوربینی با قابلیت نمایش پلاک دارید. البته وقتی نمایش پلاک گفته میشود، منظور نمایش پلاک در زمان سکون و متوقف بودن خودرو نیست، خوب این جور نمایش تصویر را دوربین زیر ۱۰۰ هزار تومان هم میتواند انجام دهد، منظور ما نمایش پلاک در زمان حرکت خودرو می باشد، یعنی خودرو در زمان حرکت بوده و شما بتوانید پلاک را مشاهده نمایید. چنین قابلیتی را اگر از برندهای چینی با لباس برندهای اروپایی بخواهید تهیه کنید، حتما باید قیمتی بالای ۱ میلیون را هزینه کنید، ولی دوربین های تحت شبکه IRLAB ، با ارائه اقتصادی ترین و کم هزینه ترین دوربین های تحت شبکه، ولی با کیفیت تصویر ۴مگاپیکسل و بیشتر، کیفیت قطعات اصل، پردازنده و سنسور قدرتمند، برای شما دوربینی با قابلیت نمایش پلاک از خودروهای در حال حرکت را هدیه میدهد. در فیلم زیر، از چندین ماشین در حال حرکت، فیلی توسط دوربین تحت شبکه IRLAB گرفته شده است. خودروها در حال حرکت می باشند، تصاویر برداشته شده از فیلم، نشان دهنده پلاک خودروهای در حال حرکت میباشد.



دانلود فیلم

به دلیل حجم بالای فیلم، از فشرده سازی فیلم استفاده شده است، فیلم اصلی ، با کیفیت به مراتب خیلی بالاتر از این فیلم می باشد.


در عکسهای استخراج شده از فیلم ضبط شده، پلاک خودروهای در حال حرکت، قابل مشاهده مباشد.

[images cols=”three” lightbox=”true”]
[image link=”7090″ image=”7090″]
[image link=”7091″ image=”7091″]
[image link=”7092″ image=”7092″]
[image link=”7093″ image=”7093″]
[image link=”7094″ image=”7094″]
[/images]


جهت دریافت لیست محصولات IRLAB، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و به لیست قیمت و محصولات IRLAB دسترسی داشته باشید.

خاطر نشان میگردد، سری دوربین AHD محصول IRLAB، بزودی وارد ایران خواهد شد. و سپس آماده فروش با قیمت استثنایی برای همکاران عزیز میگردد.


دانلود و مشاهده لیست محصولات IRLAB تایوان


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]