شرکت Axis سه دوربین مداربسته Cube کوچک، انعطاف پذیر و با نصب آسان را به لیست محصولاتش اضافه نمود. این سه دوربین مداربسته قرار است در سری M10 با ویژگی هایی بهتر رقابت را با رقبا حفظ نمایند. این محصولات با هدف افزایش کارایی و سهولت نصب و راه اندازی در صف شرکت های توزیع کننده قرار گیرد و تا پایان مرداد ماه نیز وارد بازار شوند.سه مدل دوربین مداربسته تحت شبکه M1065-LW، M1065-L و M1045-LW با رزولوشن ۱۰۸۰P و ویژگی های WDR، نور IR و همچنین قابلیت برقراری ارتباط بصورت بیسیم و باسیم به بازار ارائه می شوند. دوربین مداربسته در این رده براحتی در گوشه ای از دیوار یا روی دیوار قابل نصب بوده و براکت های متنوعی دارند . زاویه دید این سری ۱۱۰ درجه می باشد که برای پوشش اتاقی استاندارد یا فروشگاهی کوچک می تواند مناسب باشد.بگفته مدیر تولید شرکت Axis:

سری محصولات دوربین مداربسته AXIS M10 یک انتخاب کامل هستند که می تواند برای محیط های مختلفی کاربرد داشته باشند، از فروشگاه کوچک گرفته تا دفاتر، بوتیکها، موزه ها و حتی هتل ها می تواند بکار بیایند. با ویژگیهای جدید درواقع Axis دوربین مداربسته با کیفیتی ارائه داده است که بدور از ویژگی های حرفه ای براحتی قابل نصب و راه اندازی هستند و بخوبی با زیرساختهای موجود در هر محیطی کنار خواهد آمد.

تمام دوربین مداربسته هایی که از حافظه داخلی بصورت کارتهای حافظه برخوردارند نیاز به اتصال به سروری برای ذخیره داده ها را کمرنگ کرده اند. منبع نور IR در هر دوربین می تواند بعنوان یک منبع نور با کیفیت IR در شب روشنایی خوبی داشته باشند و فیلتر حدف IR در روز نیز تداخل نوری را در هر سه دوربین بر طرف نماید.مدل های برتر یعنی AXIS M1065-LW و AXIS M1065-L دارای میکروفونی برای ضبط صدای اطراف دوربین هستند و همچنین از اسپیکری کوچک در روی آنها استفاده شده است. سنسور تشخیص حرکت PIR بر روی این مدلها هر حرکتی را در تاریکی تشخیص می دهد و بنابراین برای حافظه ذخیره سازی می تواند صرفه جویی نماید.هر دو مدل M1045-LW و M1065-LW قابلیت ارتباط بصورت بیسیم دارند که امکان نصب و راه اندازی آسان اتصال بین آنها و شبکه بیسیم فراهم خواهد بود. با این ویژگیها نیاز به سخت افزارهای بیشتر یا زیرساختهای متفاوت برطرف شده است . M1065 برای تامین برق به قابلیت POE مجهز است اما در دو مدل دیگر دوربین مداربسته بیسیم ۱۰۴۵ و ۱۰۶۵ ، درون بسته بندی  آداپتوری قراردارد که با اختلاف پتانسیل ۵ولت نیروی دوربینها را تامین می نماید. شبکه توزیع شرکت Axis تصمیم دارد این سه مدل دوربین مداربسته را در ماه آینده میلادی یعنی اواسط مرداد ماه وارد چرخه فروش نماید.

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]