طبق خبرهای رسیده از تیم فنی IPMCCTV، سایت محصولات Akitan طراحی و آماده بهره برداری همکاران عزیز قرار گرفت.

در این سایت کلیه محصولات Akitan که شامل دوربین مداربسته AHD و دستگاه AHD‌ می باشد ، به همراه قیمت و همچنین موجودی محصول، قرار داده شده است.

همچنین جهت سهولت همکاران عزیز لوازم جانبی دوربین مدابسته، دزدگیر اماکن و  محصولات گیت فروشگاهی نیز در کنار این محصولات بر روی سایت قرار داده شده است تا عزیزان در زمان سفارس، بتوانند پیش فاکتور خود را به صورت دقیق و مطمئن ثبت نمایند.

در این فروشگاه ، همکاران عزیز قادر خواهند بود با عضویت در سایت، و سپس تعیین گروه کاربری خود ، از طریق تماس با دفتر فروش این محصول، قیمتهای همکار را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

همچنین در این سایت بخش فروش ویژه ای نیز راه اندازی شده که در یک بازه زمانی مشخص، برخی محصولات، به فروش ویژه گذاشته می شود که مشتریان عزیز میتوانند از این فروش ویژه ها استفاده و نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

همکاران عزیز میتوانند کلیه سفارشات خود مبنی بر محصولات Akitan و همچنین، دزدگیر ، گیت فروشگاهی و لوازم جانبی را از طریق ثبت سفارش در سایت، اعلام نمایند تا کارشناسان فروش، جهت تایید سفارشات این عزیزان ، اقدامات لازم را انجام دهند

ورود به سایت

AkitanCenter

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]