ipmkala

معمولا نصاب دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی کار خرید و فروش لوازم و تجهیزات سیستم مداربسته را به مشتریان خود را نیز انجام می دهد, اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهتر نیست خودم این محصولات را تهیه و توسط نصاب اقدام به نصب آنها کنم ؟ در اینصورت هزینه های من کاهش پیدا خواهد کرد ؟

در جواب این سوالها باید اول به این نکته توجه داشت که کار نصب و پیاده سازی سیستم مداربسته دارای هزینه های زیادی مانند هزینه های حمل و نقل تجهیزات سیستم مداربسته, ابزار آلات, هزینه نیروی انسانی و هزینه های پشتیبانی و ضمانت و … می باشد, علاوه بر این باید حاشیه سود قابل توجهی نیز برای مجری داشته باشد. با توجه به این هزینه های بالا معمولا هزینه نصب تجهیزات رقم قابل توجهی می شود که کارفرما معمولا راضی به پرداخت این مبلغ به مجری نمی شود, در اینصورت مجری برای جبران بخشی از هزینه های خود آنها را روی قیمت تمام شده تجهیزات محاسبه و دریافت خواهد کرد.

شاید در صورت خرید تجهیزات و دوربین مداربسته توسط یک فروشنده دیگر هزینه های شما در خرید تجهیزات کاهش بیابد ولی نصابان حرفه ای معمولا در اینصورت با هزینه نصب پایین اقدام به نصب تجهیزات شما نخواهند کرد و رقم بالایی را از شما درخواست خواهند کرد.

پس بهتر است در جواب این سوالها به شما بگوییم بهتر است که از یک مجری و فروشنده برای پیاده سازی سیستم مداربسته استفاده کنید اما اینکار نباید به قیمت متضرر شدن شما در خرید تجهیزات تمام شود. در ادامه نکاتی را در این مورد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: Nezarati


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]