شرکت WIN4NET در سال ۲۰۰۰ میلادی به ثبت رسید. این شرکت با همکاری و توافق شرکت LG توانست کار خود را آغاز کرده و وارد بازار دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری شود. این شرکت با پیشرفت خوب خود در زمینه محصولات نظارتی در جمع تولید کنندگان برتر این نوع محصولات در جهان قرار گرفت. تیم تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه بهترین تیم تحقیق و توسعه از سازمان علوم و فناوری این کشور شد. این شرکت به اینکون (INCON) تغییر نام داده است ولی هنوز در خیلی از موارد آن را با نام قبلی می شناسند.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ با ۲ پله ارتقا به عنوان چهل و چهارمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته از ۵۰ تولید کننده این رده محصولات قرار گرفت.

محصولات نظارتی شرکت وینفورنت شامل طیف وسیعی از محصولات مانند : انواع دوربین مداربسته آنالوگ , دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) , تجهیزات ذخیره سازی دوربین مداربسته مانند دستگاه NVR, دوربین مداربسته AHD, دوربین مداربسته HD-SDI, نرم افزارهای نظارتی و … می شود.

رنج قیمت دوربین های مداربسته وینفورنت (WIN4NET)

محصولات نطارت تصویری و دوربین های مداربسته این شرکت مانند خیلی از برندهای خوب کره ای متاسفانه به دلیل عدم استقبال وارد کنندگان ایرانی در بازار ایران شناخته شده نمی باشد.

در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت وینفورنت باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این کشور در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

دوربین مداربسته WIN4NET ساخت چه کشوری است ؟

دفتر رسمی شرکت وینفورنت (WIN4NET) یا INCON جدید در کشور کره قرار دارد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش و عدم استقبال واردکنندگان ایرانی متاسفانه محصولات این شرکت در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشند.

در صورت تمایل به خرید محصولات این شرکت باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این کشور در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید این محصولات به صورت سفارشی نمایید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]