ipmkala

شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) در سال ۲۰۰۱ در چین تاسیس شد, این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در دنیا می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با یک رتبه ارتقا به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده محصولات نظارتی در دنیا قرار گرفت.

از محصولات این شرکت می توان به انواع دوربین مداربسته آنالوگ, دوربین مداربسته تحت شبکه, تجهیزات ضبط و پخش دوربین مدار بسته ( دستگاه DVR, NVR و … ) و لوازم جانبی آن مانند کاور, لنز, پایه دوربین مداربسته اشاره کرد.

 

محصولات هایک ویژن در چه کشوری تولید می شود ؟

تمامی محصولات این کشور در خط تولید شرکت Hikvision در چین تولید می شوند و از محصولات درجه یک تولید این کشور می باشند. محصولات هایک ویژن در ایران به راحتی توسط نماینده های فروش و وارد کنندگان آن قابل تهیه می باشد.

 

رنج قیمت دوربین مداربسته Hikvision

محصولات این شرکت در رنج محصولات میان رده موجود در بازار می باشد. کیفیت دوربین های مداربسته Hikvision نسبت به رقبایی مانند AXIS و پاناسونیک طبیعتا پایینتر می باشد اما در رده محصولات میان رده یکی از بهترین انتخاب های شما برای کارایی های خانگی, تجاری و اداری می باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]