شرکت GEUTEBRUCK در کشور آلمان آغاز به کار کرد . این شرکت با تولید تجهیزات سیستم مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری با کیفیت بالا توانست در بین بهترین تولید کنندگان سیستم های نظارتی قرار بگیرد. شرکت گویتبروک در سال ۲۰۱۴ میلادی با ۵ پله ارتقا نسبت به سال قبل خود توانست به عنوان بیست و نهمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در لیست ۵۰ شرکت برتر نظارتی قرار بگیرد.

محصولات شرکت آلمانی GEUTEBRUCK شامل طیف وسیعی از محصولات که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته آنالوگ, دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), تجهیزات ذخیره سازی تصاویر سیستم مداربسته , انواع لنز دوربین مداربسته, دستگاه انکودر (Encoder), محصولات کنترل تصویر, نرم افزارهای نظارتی و لوازم جانبی دوربین مداربسته اشاره کرد.

این شرکت دارای نمایندگی های مختلف در کشورهای مختلف می باشد. محصولات این شرکت در کشورهای مختلف جهان تحت عنوان محصولات نظارتی با کیفیت بالا به فروش می رسد.

رنج قیمت دوربین مداربسته گویتبروک (GEUTEBRUCK)

دوربین های مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری شرکت گویتبروک در رنج محصولات رده بالا بازار با کیفیت بالا می باشد. در صورتیکه مبلغ قابل توجهی را برای پیاده سازی سیستم مداربسته و تجهیزات نظارتی خود در نظر گرفته اید, محصولات این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین های مداربسته گویتبروک (GEUTEBRUCK) ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر مرکزی شرکت گویتبروک در کشور آلمان قرار دارد. در ایران شما می توانید محصولات این شرکت را به صورت محدود توسط شرکت ها و فروشگاه های معتبر محصولات نظارت تصویری تهیه کنید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که سبد محصولات این شرکت در ایران محدود می باشد و کلیه محصولات این شرکت در ایران یافت نمی شود. برای تهیه محصولات گویتبروک شرکت های محدودی در دسترس می باشند که می توانید با تماس با آنها از موجودی محصولات در دوره های زمانی مختلف اطلاع پیدا کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]