ipmkala

شرکت C-PRO ELECTRONICS در سال ۱۹۹۶ میلادی در کشور کره جنوبی آغاز به کار کرد. این شرکت با استفاده از محصولات کاربر پسند و با کیفیت خود توانست در بین بهترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی دنیا قرار بگیرد. تیم تحقیق و توسعه (R&D) قوی این شرکت همواره یکی از بخش های مهم این شرکت بوده است.

شرکت سی پرو الکترونیک در سال ۲۰۱۲ میلادی دومین خط تولید خود را در کشور ویتنام برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود افتتاح کرد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند. این شرکت دارای استاندارد ISO9001 می باشد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان چهل و ششمین تولیدکننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

محصولات شرکت CPRO شامل انواع مختلفی از محصولات نظارت تصویری که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته آنالوگ , دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), دوربین مداربسته HD-SDI اشاره کرد.

 

رنج قیمت دوربین مداربسته سی پرو (C-PRO)

دوربین های مداربسته و محصولات نطارتی شرکت C-Pro مانند خیلی از برندهای برتر دنیا متاسفانه در بازار ایران به سختی قابل تهیه می باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت سی پرو الکترونیک باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید, یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

 

دوربین مداربسته HI Sharp ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر رسمی شرکت سی پرو الکترونیک (C-PRO ELECTRONICS) در کشور کره جنوبی قرار دارد. محصولات این شرکت توسط خط تولید اصلی و خط تولید ویتنام تولید می شوند. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش و عدم استقبال واردکنندگان ایرانی متاسفانه محصولات این شرکت کره ای در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]