شرکت بوش (BOSCH) در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در کشور آلمان راه اندازی شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده لوازم برقی و الکترونیک خودکار در جهان می باشد. شرکت BOSCH در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه سیستم های حفاظتی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ با خرید قسمت ارتباطاتی و امنیتی فیلیپس, محصولات نظارت تصویری را به محصولات تولیدی خود اضافه کرد.

شرکت بوش در سال ۲۰۰۸ با خرید یک شرکت دوربین مداربسته دیگر, توانست فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم مداربسته تحت شبکه (IP) گسترش دهد. این شرکت در لیست رده بندی سال ۲۰۱۴ به عنوان دومین تولید کننده برتر سیستم های نظارت تصویری در جهان قرار گرفت.

این شرکت یکی از به روزترین شرکت ها از نظر فناوری تولید در زمینه تولید دوربین های مداربسته می باشد. و محصولات این شرکت کیفیت بالایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

محصولات بخش امنیتی بوش شامل تجهیزات نظارت تصویری مانند : انواع دوربین مداربسته آنالوگ, دوربین مداربسته IP, دستگاه های ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته (DVR-NVR و …), لنز دوربین مداربسته, لوازم جانبی دوربین مداربسته و … می شود. از محصولات دیگر این شرکت می توان به سیستم های کنترل تردد, آتش نشانی, محصولات ویدئو کنفرانس و صدا اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته BOSCH

دوربین مداربسته بوش و تجهیزات نظارت تصویری این شرکت در رنج محصولات بالا رده بازار با کیفیت بالا می باشد. اگر به دنبال تجهیزات سیستم مداربسته تحت شبکه با کیفیت بالا هستید و از نظر بودجه می توانید برای این تجهیزات هزینه بالایی داشته باشید می توانید از محصولات با کیفیت این شرکت استفاده نمایید.

دوربین مداربسته BOSCH ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد و دارای نمایندگی های زیادی در کشور های مختلف می باشد. دوربین های مداربسته این شرکت توسط نمایندگی های رسمی و شرکت های خاصی در ایران قابل تهیه می باشند.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]