ipmkala

شرکت avigilon در سال ۲۰۰۴ میلادی در ونکوور کانادا تاسیس شد. این شرکت به سرعت در زمینه تولید محصولات نظارتی و امنیتی پیشرفت کرده و در جمع بزرگترین تولید کنندگان این نوع مخصولات در دنیا قرار گرفت. شرکت اویجیلون توسط مجله پروفیت به عنوان سومین شرکت سریع از نظر رشد انتخاب شد. این شرکت دارای دو جایزه از موسسه حسابرسی Deloitte به عنوان شرکت با نرخ رشد سریع شد. در ۸ نوامبر ۲۰۱۱ به صورت رسمی سهام این شرکت وارد استاک مارکت کانادا گشت.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ با ۷ پله ارتقا نسبت به سال قبل در رتبه ۱۷ لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

شرکت Avigilon محصولات خود را به بیش از ۱۲۰ کشور جهان ارائه می دهد و دارای نمایندگی های مختلفی در جهان می باشد. دفتر رسمی این برند در منظقه خاورمیانه در دبی قرار دارد.

محصولات این شرکت شامل محصولات نظارت تصویری , کنترل دسترسی و آنالیز تصاویر می باشد. از جمله محصولات نظارت تصویری این شرکت می توان به : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) , تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه, نرم افزارهای نظارتی و آنالیز تصاویر, انواع لنز دوربین مداربسته, کیبورد کنترل, سوئیچ های POE, انواع کاور, دستگاه های انکودر و … اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته اویجیلون (Avigilon)

دوربین های مداربسته و محصولات نظارت تصویری این شرکت در رنج محصولات متوسط به بالا بازار با کیفیت بالا قرار می گیرد. در صورتیکه از نظر مالی می توانید هزینه نسبتا بالایی برای پیاده سازی سیستم مداربسته خود نمایید و می خواهید سیستم مداربسته ای با کیفیت بالا داشته باشید محصولات این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین مداربسته Avigilon ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کانادا قرار دارد. شما می توانید دوربین های مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت را در ایران به راحتی توسط فروشگاه و شرکت های معتبر فروشنده محصولات نظارت تصویری تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]