دوربین مداربسته مناسب برای شرکت ها مزایای مختلفی را برای مالکان کسب و کار و تیم های مدیریتی به ارمغان می آورد.

انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد بنابراین شما چطور باید تشخیص دهید کدام یک برای دفتر کار شما بیشتر مناسب است؟

در این پست می خواهیم برخی از روش های تعیین دوربین مداربسته مناسب برای شرکت ها را بررسی کنیم.
انتخاب دوربین مداربسته برای شغل شما ابتدا بستگی به انتظارات شما از دوربین دارد. برای مثال نظارت بر پرسنل در یک شرکت کوچک به دوربین مشابه برای یک انبار بزرگ نیاز ندارد.

به همین ترتیب، کنترل محیط بیرون و داخل یک شرکت، نظارت در روز و شب و میزان پوشش هم به انواع متفاوتی از دوربین ها نیاز دارد.

نظارت بر شرکت های کوچک :

دوربین های مداربسته شرکت های کوچک می توانند انواع مختلفی از لحاظ اندازه، نوع، سبک و هزینه داشته باشند. معمولا نظارت ویدیویی در شرکت های کوچک برای کنترل پرسنل و مراجعه کنندگان انجام می شود. یعنی این محیط ها نیازی به محصولات خیلی پیچیده و خلاقانه ندارد. این محصولات نسبتا ارزان هستند حتی اگر نیاز به سیستم چند دوربینی برای پوشش کامل داشته باشید.

اگر فقط می خواهید بر یک محیط کوچک که تنها یک نقطه را پوشش می دهد نظارت داشته باشید، دوربین های فشنگی گزینه مناسبی هستند. این دوربین ها روی دیوار نصب شده و نصب آن به کمک حرفه ای نیاز ندارد.

نظارت بر شرکت های بزرگ :

دوربین های مناسب برای شرکت های بزرگ باید بتوانند محیط بزرگتری را پوشش دهند. شما باید محیط را اندازه گیری کنید تا بتوانید دوربین و لنز مناسبی را انتخاب کنید.

بسیاری از مدیران شرکت های بزرگ ترجیح می دهند سیستم های نظارتی برای کنترل پرسنل و دارایی ها را به صورت همزمان داشته باشند.

این یعنی باید یک سیستم نظارتی کامل تهیه شود. دوربین های گنبدی رایج ترین انتخاب برای دفاتر بزرگ است.

یک دلیل آن این است که آنها می توانند بدون اینکه کسی متوجه زاویه دیدشان شود، به نظارت همه جانبه بپردازند.

علاوه بر این، دوربین های گنبدی برای نصب روی سقف مناسب بوده و میدان دید وسیع تری را پوشش می دهند.

نکته:

در دفاتری که دارای ارتفاع سقفی معمولی هستند و احتمالا دوربین مداربسته در ارتفاع ۲۷۰سانتیمتری از کف نصب میشود، میتوانید از لنزهای ۳٫۶میلیمتر و ۲٫۸میلیمتر استفاده کرد. برای این ارتفاع معمولا لنزهای بیش از ۳٫۶میلیمتر توصیه نمیشود.