قابل توجه مشتریان عزیزی که تا چند ماه قبل ، محصولات Raster Blue را از طریق دفتر IPMCCTV تهیه میکردند:

طبق تماس های مکرر مشتریان و همکاران عزیز، از بابت تهیه محصولات Raster Blue و دلایل حذف محصولات Raster Blue از سایت IPMCCTV ، خاطر نشان میگردد که سایت IPMCCTV ، یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت دوربین مداربسته در ایران، در مهر ماه سال ۹۴، به دلایلی کاملا منطقی ، اقدام به توقف فروش کلیه محصولات شرکت نظارت گستر نمود.

لذا پس از بررسی های لازم و تحقیقات و مذاکرات با واردکننده محصولات Vertian در ایران، از این پس ، به جای محصولات Raster Blue ، محصولات Vertina را جایگزین و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

قابل ذکر می باشد که از نظر ساختاری ، هیچ تفاوتی مابین Raster Blue و Vertina در مدلهای HDTVI و IP نبوده و با خیال راحت نسبت به جایگزینی محصولات و ارتقاء آن با محصول با کیفیت و مورد تایید IPMCCTV ، اقدام نمایید.

کلیه محصولات فروخته شده ورتینا از طریق IPMCCTV ، دارای گارانتی اصل ، بن تخفیف و همچنین کارت تایید اصالت کالا از بابت ایجاد اطمینان از اصل بودن و ارائه خدمات گارانتی و … به مشتریان از طرف وارد کننده محصول می باشد، ارائه خواهد شد.

دفتر فروش IPMCCTV ، جهت محصولات vertina ، واقع در خیابان توحید بوده و آماده فروش محصولات Vertina‌ با قیمتهای ویژه و شرایط استثنایی می باشد.

امیدواریم با این اطلاع رسانی، بتوانیم خدمتی شایسته از بابت ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات توسط IPMCCTV ، برای مشتریان عزیز را داشته باشیم.

همچنین در نظر داشته باشید که هیچ شرکتی ، قادر به تهدید شما برای عدم خرید محصولات از برندها و شرکتهای دیگر نبوده و مطمئن باشید که در هر حالت نیازمند شما ، در این آشفته بازار دوربین مداربسته می باشند.

پس با خیال راحت ، بهترین و مطمئن ترین محصولات را IPMCCTV‌ تهیه نمایید.


شماره تماس دفتر فروش محصولات Vertian

۰۲۱-۶۶۱۲۶۲۳۳
۰۲۱-۶۶۹۴۷۸۰۴
www.ipmcctv.com


[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]