همانطور که در مقالات نوشته شده در مورد دوربین مداربسته IRLAB اعلام نمودیم، این دوربین محصول تایوان بوده ، با قیمتی کاملا رقابتی.

بدین منظور که قیمت دوربین ۴ مگاپیکسلی IRLAB ، که برندی تایوانی و همچنین محصول شرکت تایوان با قطعات درجه یک و اصلی می باشد، قیمتی به مراتب بهتر و مناسب تر نسبت به دوربین های تحت شبکه ۴ مگاپیکسلی بازار دارد که همان دوربین چینی را خریده و در انبار یا کارگاهی در داخل کشور، با استفاده از دستگاههای حکاکی، بر روی آن برند خود را حک میکنند. و یا مانند دوربین های تحت شبکه بازار نیستند که در ایران برند را ثبت و سپس دوربین درجه دو یا سه چینی را از کشور چین با قیمت بسیار پایین تهیه و با اسم برند خود وارد بازار ایران میکنند و ما خریداران از همه چیز بی خبر، با اسم برند کشورهای اروپایی و یا کره ای یا تایوانی ، آنها میخریم و … . همچنین این دوربین ، جزو مناسب ترین قیمت های دوربین شبکه است که دارای ورودی میکروفون صدا و همچنین خروجی صدا را دارد.

در این بررسی، ابتدا شکل ظاهری، سپس مشخصات فنی و امکانات و در آخر چند نمونه تصویر و عکس از کیفیت نمایش این دوربین ارائه میدهیم، امیدواریم که حداقل بتوانیم کمکی در جهت آشنایی بهتر دوستان با این برند و محصولات آن داشته باشیم.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3020.jpg”]

بسته بندی دوربین:

دوربین CIR-SR46NHC از یک بسته بندی شکیل و طرحای ساده بر روی کارتن خود بهره مند است. جنس کارتون در حد کیفیت بالا بوده و هیچ نشانی از اینکه چینی هستم یا مثلا به خاطر سود بیشتر کیفیت کارتون را پایین آورده ام را ندارد.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3003.jpg”]

بر روی کارتن ، مارک IRLAB به درشتی چاپ شده و همچنین بر روی آن جمله Since 1992 From Taiwan نوشته شده است. همچنین بر روی لیبل موجود بر روی کارتن، اطلاعات لازم در مورد دوربین و بارکد و همچنین نوشته Made in Taiwan وجود دارد. و مانند دوربین های دیگر نبوده که بر روی آنها جمله ای مانند LTD یا مثلا اصطلاحات لیسانس و غیره نوشته شود.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3002.jpg”]

 

شکل ظاهری دوربین:

دوربین CIR-SR46NHC یک دوربین سقفی با بدنه فلزی و ضد آب می باشد . این بدنه قادر است در محیطهای بیرون و در زیر باران و محیطهای دارای گرد و غبار مورد استفاده قرار گیرد.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3004.jpg”]

در گوشه های بدنه، خمیدگی وچود دارد که می توان کابل را بدون دردسر در آن نقطه قرار داد و سیمکشیی را بدون مشکل انجام داد.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/1IMAG3004.jpg”]

شیشه قرار گرفته بر روی دوربین، کامل آنتی رفلکس بوده و برد IR این دوربین در زمان روشن شدن، بدون هیچ مشکلی محیط را روشن خواهد کرد، زیرا شیشه نور را برنمیگرداند.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3005.jpg”]

در دو طرف لنز دوربین که زیر شیشه قرار دارد، دو عدد پیچ کوچک وجود دارد که از طریق آن میتوانید لنز را زوم یا فوکوس نمایید.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/2IMAG3005.jpg”]

 

کابل شبکه و صدا:

همانطور که میدانید، دوربین مداربسته CIR-SR46NHC بغیر از اینکه دارای کیفیت ۴ مگاپیکسل می باشد، قابلیت اتصال میکروفون صدا را نیز دارد. یعنی این دوربین خوش قیمت، دارای ورودی و خروجی صدا نیز می باشد.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/IMAG3012.jpg”]

این دوربین دارای ۴  فیش و سوکت می باشد.

سوکت شبکه: جهت اتصال کابل شبکه

فیش ورودی صدا: جهت اتصال میکروفون برای شنود و ضبط صدای محیط

فیش خروجی صدا: جهت اتصال اسپیکر و پخش صدا از نقطه ای دیگر

فیش برق: جهت تغذیه برق دوربین – البته این دوربین قابلیت POE را نیز دارا می باشد ، که شما با استفاده از سوئیچ POE می توانید برق دوربین را تامین و دیگر نیاز به آداپتور نداشته باشید

بر روی کابل دوربین، برچسبی وجود دارد که از طریق آن شما قادر به تشخیص فیش ورودی یا خروجی صدا خواهید بود.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/1IMAG3012.jpg”]

نتیجه گیری:

دوربین تحت شبکه CIR-SR46NHC ، در کل دوربینی با بدنه ضد آب، قابلیت استفاده در محیط داخل و بیرون، دارای سیم ورودی و خروجی صدا ، دارای شیشه آنتی رفلکس جهت جلوگیری از بازتاب نور، دارای کارتون شکیل و مناسب و مشتری پسند با قطعات ولوازم داخل کارتن از قبیل پیچ و CD و… می باشد.

 

در بخش بعدی، در مورد مشخصات فنی دوربین، بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.


سایت ipmcctv، مفتخر است که این دوربین قدرتمند را با قیمت استثنایی و گارانتی طلایی و خدمات پشتیبانی قوی، به همکاران خود پیشنهاد نماید. امیدواریم با بررسی این دوربین و انتشار آن ، کمی در زمینه انتخاب دقیق و صحیح و عالی در مورد دوربین مورد نظر شما عزیزان برای پروژه های دوربین مداربسته شما عزیزان، باشیم.

جهت دریافت لیست محصولات IRLAB، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و به لیست قیمت و محصولات IRLAB دسترسی داشته باشید.

خاطر نشان میگردد، سری دوربین AHD محصول IRLAB، بزودی وارد ایران خواهد شد. و سپس آماده فروش با قیمت استثنایی برای همکاران عزیز میگردد.


دانلود و مشاهده لیست محصولات IRLAB تایوان


تهیه و تنظیم: مهندس اسماعیلی


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]