اگر به دنبال دوربینی با کیفیت و مطمئن از نظر ساخت، قطعات، گارانتی و … هستید، IRLAB یکی از بهترین گزینه های امروز بازار دوربین مداربسته است. چه بسا که دوربین های چینی با تغییر نام به اسم کشورهای اروپایی در بازار ایران جولان میدهند، دوربین IRLAB با اطمینان در بازار به حرکت خود ادامه میدهد.

دوربین مداربسته CIR-SR27EPC یکی از مدلهای پر فروش محصولات IRLAB می باشد که دارای امکان خاص و کاربردی ، بسته به محیط دارد.

پردازنده و سنسور:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/s11.jpg”]

پردازنده و سنسور مورد استفاده در این دوربین از نوع Sony + IMX322 می باشد که ورژن آن ، ۲۰۱۶ است. یعنی تغییرات قابل محسوسی بر روی برد و سنسور صورت گرفته است. برخلاف برخی وارد کنندگان که بردهای ورژن ۲۰۱۴ یا شاید ۲۰۱۵ را با قیمت پایین وارد میکنند.

لنز دوربین:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/images.jpg”]

لنز این دوربین، دستخوش تغییرات سودجویانه نمی باشد، یعنی وارد کننده به دنبال سود خود نبوده و همان لنز مگاپیکسلی را انتخاب نموده، چه بسا برخی از شرکتهای وارد کننده و مطرح، در هنگام خرید دوربین از شرکتهای چینی، به دلیل سود خواهی بیشتر، لنز دوربین را معمولی انتخاب میکنند تا قیمت تمام شده کاهش یافته و بتوانند در بازار با قیمت پایین ، محصول را به مشتری بفروشند!

ولی شرکتهای تایوانی ، از چنین کارهایی دوری نموده و همان کیفیت بالای خود را ارائه میدهند.

در این دوربین، لنز متغییر ۲/۸ به ۱۲ میلیمتری از نوع مگاپیکسلی استفاده شده که دامنه دید را به اختیاری افزایش داده است.

بدنه دوربین:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/ge9pvti5.jpg”]

بدنه دوربین از کیفیت خوبی برخوردار است، ضد آب بودن یا IP66 بودن این دوربین، دیگر دلیلی برای استفاده نکردن در محیط بیرون را نداشته و شما با خیال راحت در محیط بیرون و در گردو غبار و زیر باران از آن استفاده نمایید.

دوربین از یک کلید منو تعبیه شده بر روی سیم دوربین بهره برده است، البته در برخی مدلها ، از قابلیت UTC نیز استفاده شده است.

برد مادون قرمز این دوربین چنانکه بر روی کاتالوگ آورده شدهف ۲۰ متری است، ولی با خیال راحت تا ۳۰ متر را کاربرد دارد، زیرا این محصول تایوانی می باشد.

کیفیت تصویر:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/0h9dbj43.jpg”]

دوربین به دلیل بهره مندی از پردازنده و سنسور قوی، کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی را به همراه خود ارائه میدهد که در این کیفیت، جزئیات به درستی قابل تشخیص می باشد، همچنین

قابلیت های دوربین:

به دلیل اصل بودن قطعات سنسور و پردازنده، قابلیتهایی مانند Gain یا BLC و یا DWDR به درستی بر روی دوربین و کیفیت آن تاثیر گذاشته و عمل میکند..

قابلیت Defog یا مه زدایی:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/defff.jpg”]

در این دوربین قابلیت منحصر به فردی وجود دارد و آن قابلیت Defog یا مه زدایی تصویر است. شاید شما با پدیده مه در برخی از ساعات مواجه بودید، و مشاهده کردید که تصویر به چه تاری یا افتی مواجه و دچار میشود، حال با این دوربین دیگر این مشکل تا ۸۰ درصد برطرف شده و شما در ساعات مه آلود، تصویر به مراتب نسبته به دیگر دوربین ها را خواهید داشت.

SNR:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/snr.jpg”]

سیگنال به نویز یا همان SNR از مهمترین گزینه های تصویر در شب یا روز است، هر چقدر مقدار بیشتر، تصویر نویز کمتر خواهد داشت، در این دوربین خوشبختانه از ۵۲ دسی بل SNR بهره برده شده که تصویر در شب نویز کمتری نسبت به دوربین های تغییر نام یافته که بر روی کاغذ ۶۰دسی بل نوشته شده ولی در اصل ۴۸ سی بل است ، دارد.

۳DDNR:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/01/3g8h133k.jpg”]

این دوربین از قابلیت ۳DDNR برخودار است که در شب تصویر را با کیفیت بهتر و بالاتری به نمایش میگذارد.

خروجی تصویر:

در این دوربین، خروجی تصویر، به صورت AHD و آنالوگ می باشد، یعنی هم قادر به اصتال به دستگاه های HD و هم دستگاه آنالوگ قدیمی را نیز دارد، خروجی HD در این دوربین از نوع Full HD یا ۱۰۸۰P می باشد که حداکثر تا ۵۰۰ متر را میتوان از این دوربین، تصویر گرفت. البته بسته به نوع کابل، در برخی موارد، بیشتر هم می شود.

گارانتی:

با اینکه دوربین های مداربسته تایوانی اصل، عملکرد چندین ساله را داشته و کمتر به مشکل بر میخورند( برخلاف دوربین های چینی درجه ۲ یا  ۳ ) ، ولی این دوربین با گارانتی ۱۸ ماهه  طلایی خود، اطمینان بیشتر را به مشتری ارائه میدهد  که بدون مشکل کار خواهد کرد. همچنین فروش، پشتیبانی و خدمات این دوربین توسط سایت ipmcctv صورت خواهد گرفته و از طرفی گارانتی آن توسط شرکت کاوش داده پردازان نیز حمایت خواهد شد که این نشان دهنده این است در پشت این دوربین، دو شرکت مطرح و قوی بازار دوربین مداربسته ایران ایستاده و اطمینان اصل بودن و کارکرد صحیح دوربین را به همه همکاران اعلام میدارند.

نوع دوربین
AHD
Sony+IMX322
اندازه سنسور
۱/۲٫۹ اینچ
۲٫۲ مگاپیکسل – ۱۰۸۰P
۲/۸ الی ۱۲ میلیمتر  /  زاویه دید ۲۸ الی ۹۰ درجه
فریم تصویر
۲۵/۳۰ فریم
SNR ۵۲ دسی بل که باعث کاهش نویز تصویر میگردد
دید در شب دارد – دارای IR Cut Filter
منو دارد
Gain Control دارد
قابلیت مه زدایی
دارد
خروجی تصویر دوربین AHD با کیفیت Full HD و آنالوگ
مادون قرمز ۲۰ متری
بدنه دوربین
IP66 – ضد آب
امکانات دیگر
ATW – WBC – BLC  – ۳DDNR

طبق اخبار بدست آمده، دوربین های تحت شبکه این برند توسط تیم فروش Ipmcctv در حال فروش بوده و اولین سری دوربین های  AHD این برند در چندین شکل و بدنه و با قابلیتهای متنوع، تا یکماه دیگر ، آماده فروش خواهد گشت.

جهت اخذ نمایندگی فروش این برند تایوانی، با شماره تلفن ها زیر تماس حاصل فرمایید:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]021-66126233,021-66947804,021-66947802[/list]

 

تهیه و تنظیم: مهندس اسماعیلی


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]