از آنجایی که برخی از دوربین های مداربسته Akitan به تکنولوژی StarLight مجهز می باشند، لذا توضیح کوتاهی در مورد این تکنولوژی خدمت شما عزیزان ارائه میکنیم.

دوربین های مداربسته جهت دید در تاریکی مطلق از تکنولوژی مادون قرمز استفاده می کنند. دوربین های مداربسته که به طور معمول دید در شب مادون قرمز نامیده می شوند بوسیله ی سنسور نور خود میزان نور محیط را اندازه گیری می کنند. هنگامی که نور محیط از حدالاقل لوکس قابل تحمل سنسور تصویر دوربین کمتر شود, فرمان روشن شدن LED های مادون قرمز و سوئیچ تصویر به حالت سیاه و سفید را می دهند و پردازشگر تصویر در مد شب شروع به پردازش تصاویر خواهد کرد.

هرچقدر وضوح تصاویر دوربین افزایش می یابد، بخش سنسور به تک پیکسل ها پاسخ کمتری می دهد، در نتیجه ارائه تصاویر در نور کم دشوارتر می شود.

برای غلبه بر این مشکل در دوربین های مداربسته، در بخش سنسور تصویر و پردازنده نیاز به تغییراتی بوده است.دوربین های مداربسته STARLIGHT  برای تصویر برداری درمحیط های کم نور و تاریک بهینه شده اند . گشادگی دیافراگم این دوربینهاf/1.65 می باشد که بیشترین میزان درمقایسه با دوربین های مشابه بوده وباعث می گردد نور بیشتری ازطریق لنز به سنسور برسد . در این حالت دوربین های مداربسته استارلایت قادر خواهد بود تصویری رنگی و واضح تر در تاریکی مطلق ارائه کند.

 

 

دوربین مدار بسته با تکنولوژی استارلایت دارای حساسیت نور بسیار عالی است، که در نتیجه توانایی ضبط تصاویر با کیفیت بالا را در شرایطی با کم نور در دسترس قرار می دهد. به عنوان مثال، در مورد دوربین مداربسته بوش  این کمپانی ادعا کرده  که تصاویر تک رنگ بسیار دقیق ۱۰۸۰p را در نور کم با ۰٫۰۰۰۲۷۵ lux و توانایی تشخیص جزئیات با وضوح بالا با نرخ فریم بالا ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. دوربین های Starlight کمک شایانی جهت کاهش سرعت شاتر الکترونیکی دوربین ها ، زمانی که شرایط نور ضعیفی پیش روی دوربین قرار دارد خواهد کرد و در نتیجه خروجی تصویر رنگی با وضوح بالا ارائه می کند.

 

عملکرد تکنولوژی استارلایت بر اساس سخت افزار و نرم افزار است و نیاز به “سنسور ویژه و الگوریتم های ویژه” برای گرفتن تصاویر در شرایط کم نور یک امر حیاتی است.

یک دوربین STARLIGHT قدرتمند باید قادر به ارائه تصویر واضح تر با جزئیات رنگ بیشتر از دوربین های معمولی باشد. دوربین های دیجیتال قادر به ایجاد تصاویر رنگی برای مدت طولانی هستند و هنگامی که تنظیمات به سیاه و سفید تغییر می کنند، دید بهتر برای شبکیه فراهم می شود. محصولات استارلایت ما نه تنها از سنسورهای STARLIGHT استفاده می کنند، بلکه الگوریتم ما برای افزایش کیفیت تصویر در تاریکی مطلق بهینه شده.

 

جهت خرید محصولات با قابلیت StarLight، میتوانید با ما تماس بگیرید:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]021-66126233,021-66947804,011-32273053[/list]

و یا از طریق فروشگاه آنلاین سیستم های حفاظتی و نظارتی ، به نشانی ipmkala.com مراجعه و اقدام به خرید اینترنتی نمایید

 

 


مشاهده قیمت و خرید آنلاین این محصول

[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال IPMCCTV بپیوند