شرکت Hangzhou Hikvision یک شرکت چینی است که محصولات و راه حل هایی مبتکرانه در زمینه نظارت ویدیویی ارایه می دهد و از این حیث شرکتی پیشرو به شمار می آید (شناسه این شرکت در بازار بورس شنزن به صورت SHE:002415 می باشد). این شرکت اعلام کرد که شرکت Pyronix را اکتساب کرده است. شرکت Pyronix یک شرکت در انگلستان می باشد که محصولاتی در زمینه “هشدار در هنگام نفوذ به سیستم” ارایه می دهد.

بنیانگذار Pyronix شخصی به نام ژولی کنی (Julie Kenny) (رئیس و مدیر اجرایی ارشد شرکت) می باشد. او می گوید، “اکتساب این شرکت Pyronix توسط شرکت دیگر فرصت بزرگی برای این شرکت، شهر روترهام و منطقه بوده است. این اتفاق سبب می شود تا سرمایه گذاری مستقیم بسیار زیادی از سوی سرمایه گذاران خارجی در کشور انگلستان صورت گیرد. شرکت Hikvision طرح های بزرگی برای رشد شرکت Pyronix و رشد مداوم آن در عرصه جهانی دارد. در طی پانزده سال اخیر، شرکت Hikivision نشان داده است که توانسته است جایگاه خود در بازار محصولات نظارت ویدیویی را پیدا کند. شرکت Pyronix با هدایت شرکت Hikivision به موفقیت های زیادی در بازار جهانی دست پیدا خواهد کرد.”

رئیس شرکت Pyronix فردی به نام ژیانگ فنگ ژی است که اخیرا به این پست منصوب شده است. او در مورد اکتساب این شرکت توسط شرکت Hikivision می گوید، “واقعا این دو شرکت در یک دوره زمانی هیجان انگیزی قرار دارند، زیرا می توانند با یکدیگر همکاری نمایند. شرکت Hikivision طرح هایی برای سرمایه گذاری قابل توجه در انگلستان و به ویژه در بخش تولید این کشور در اختیار دارد. این شرکت می خواهد عملیات های خود را از طریق این سرمایه گذاری ها به طور چشمگیری گسترش دهد. ما از اینکه شرکت Pyronix به شرکت Hikivision بپیوندند، با کمال میل استقبال می کنیم. ما محصولاتی برای هشدار در مورد نفوذ به شبکه تولید می کنیم. می خواهیم با معرفی این محصولات به بازار جهانی کسب و کارمان را به شکوفایی و رشد برسانیم.”

Hikivision طرح هایی برای بکارگیری تخصص و دانش فنی Pyronix در زمینه سیستم های تشخیص نفوذ به سیستم در اختیار دارد تا از این طریق جایگاه پیشروی خود در بازار محصولات نظارت ویدیویی را بهبود بخشد. سباستیان هررا (Sebastian Herrera)، کارمند اجرایی ارشد شرکت Pyronix می گوید، این اقدامات در آینده سبب ایجاد تحولاتی در سیستم های امنیتی خواهند شد: “دو شرکت Hikivision و Pyronix با ترکیب دانش فنی و مهارت های خود پیشرفت های تازه و محصولات نوآورانه ای را وارد بازار خواهند کرد. آنها از این طریق می توانند دو فن آوری امنیتی به کار رفته در نظارت ویدیویی و تشخیص نفوذ به سیستم را با یکدیگر ترکیب نمایند.”

مشخصات شرکت Pyronix
شرکت Pyronix در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و اکنون در ۳۰ امین سال فعالیت خود می باشد. این شرکت آنچنان رشد کرده است که به یکی از شرکت های پیشرو در بازار محصولات هشدار نفوذ به سیستم در انگلستان و جهان تبدیل شده است. محصولات این شرکت شامل طیف متنوعی از محصولات مثل PIR، پانل های کنترل امنیتی و برنامه های کاربردی تلفن های هوشمند می باشد. شرکت Pyronix جوایز زیادی را به دلیل نوآوری در محصولات و راه حل های خود کسب کرده است و توانسته است با ثبت طراحی ها و فن آوری های خود به عنوان اختراعات، حق تولید آنها را به مدت ۵۰ سال به طور انحصاری به خود اختصاص دهد.
این شرکت در شهر روترهام در کشور انگلستان قرار دارد و متشکل از بخش تولید، دفتر ریاست و محل های تحقیق و توسعه در منطقه صنعتی هیلابی (Hellaby) می باشد.

مشخصات شرکت Hikvision
Hikvision شرکتی پیشرو در زمینه تامین راه حل های نظارت ویدیویی می باشد. این شرکت قوی ترین نیروی انسانی را در بخش تحقیق و توسعه در این صنعت دارد و از تسهیلات تولید پیشرفته خود جهت طراحی و توسعه CCTV و محصولات نظارت ویدیویی نوآورانه بهره می برد. این محصولات و سیستم ها برای برآورده ساختن انواع نیازهای امنیتی در این شرکت طراحی و توسعه می شوند.

منبع: Nezarati


با توجه به افزایش جنس های تقلبی از این برند پیشنهاد می شود محصولات این شرکت را فقط از طریق مراکز فروش معتبر تهیه کتید.

[box type=”note”][list icon=”momizat-icon-checkmark” ]دفتر فروش تهران:[/list][/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات Hikvision را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]